Helyszín:
Budapesti tanfolyamok
Szolgáltatástudományi Módszertani Központ Alapítvánnyal együttműködésben
új képzést indítunk a jobb ügyfélkiszolgálás, minőségi szolgáltatások tervezése valamint az ügyfélpanaszok csökkentése érdekében.
A tanfolyam rövid leírása
A szolgáltatások kritikus versenytényezővé váltak a világ minden vállalatának életében függetlenül attól, hogy melyik gazdasági szektorban tevékenykednek. Az olyan vállalatok számára, mint az IBM vagy a GE a szolgáltatások jelentik a 21. század elsődleges növekedési és jövedelemszerzési potenciálját. A kiváló szolgáltatási minőség teremt versenyelőnyt az olyan tradicionális szolgáltató vállalatok számára is, mint a Charles Schwab, Marriott Hotel, FedEx vagy a Starbucks. A legfrissebb kutatási eredmények is azt taglalják, hogy ma már a vállalatok nemcsak termékeikkel, hanem inkább a nyújtott szolgáltatásaikkal versenyeznek egymással.
A képzés fő kérdése, hogy miként lehet a szolgáltatásokat úgy megtervezni és menedzselni, hogy a vállalat minőségi szolgáltatást nyújtson az ügyfeleinek. A szolgáltatások tervezésével, létesítésével és folyamatos fejlesztésével kapcsolatos kérdések képezik a kurzus központi magját. A képzés során elsajátított tudás és a megszerzett képességek egyaránt alkalmazhatóak olyan szervezeteknél, amelyek alapvetően szolgáltató vállalatok (pl. bankok, szállodák, egészségügyi intézmények, oktatási intézmények, professzionális szolgáltatások, telekommunikációs vállalatok stb.) valamint azoknál, amelyek versenyelőnye nagyban függ a szolgáltatásaiktól (pl. high tech cégek, autóipari és egyéb termelő vállalatok).
A képzés módszertana
A kurzus a résztvevők képzési folyamat során tanúsított aktív részvételén alapul, ezért a tantermi foglalkozások egyaránt tartalmaznak előadásokat, egyes témák közös megvitatását és egyéni valamint csoportos esettanulmány-feldolgozásokat.
A tanfolyam eredménye
A hallgatók a képzés végén vizsgát tesznek. A sikeresen vizsgázók a Sämling Kft. tanúsítványát kapják.
A tantárgy követelményeinek teljesítése után a hallgatók képessé válnak:
· a szolgáltatások természetének és jelentőségének megértésére, a sajátosságok nyújtotta kihívások azonosítására,
· az emberi erőforrás menedzsment kiemelkedő szerepének kritikai megítélésére a szolgáltatások esetében, különös tekintettel a frontvonalban dolgozók szerepére,
· A sikeres „szolgáltatási folyamatok” kialakítására
· A hatékony szolgáltatásmenedzsment eszköztárának szükség szerinti, adaptált kialakítására és használatára
· a szolgáltatás-minőség mérési lehetőségeinek azonosítására és a szükséges módszer kiválasztására,
· a szolgáltatások keresleti és kínálati specifikumainak ismeretére, a jellemzők befolyásolási eszközeinek alkalmazására,
· a különböző hozammenedzsment technikák megértésére és a mindennapi gyakorlatban alkalmazható megoldások azonosítására,
· a vevői panaszok gyors és hatékony kezelésének biztosítása,
· a szolgáltatási marketing eszközök széleskörű alkalmazására,
· önálló szolgáltatási koncepció kifejlesztésére illetve meglévő koncepció átfogó felülvizsgálatára,
· a globális szolgáltatási tendenciák és fejlődési irányok kritikai értelmezésére és megvitatására.
Szükséges iskolai végzettség
Közgazdasági, államigazgatási szakirányú középfokú végzettség vagy érettségi bizonyítvány + szakmai gyakorlat.
Részvételi díj
250.000,-Ft/fő + ÁFA
Bővebb információt honlapunkon olvashat:
http://www.samling.hu/szolgaltatasmenedzserkepzes