|
|
Alkalmazott fotográfus tanfolyamunkat tantermi oktatásban indítjuk, hogy Önnek is lehetősége legyen magas szintű szakmai tudást szereznie, kedvezményes áron, az ország számos városában.
A képzési idő 260 óra elméletből és 600 óra gyakorlatból áll.
A képzési helyszín a választott oktatási központtól függ.
A képzés megkezdéséhez szükséges végzettség:
- érettségi,
A képzés során oktatott tananyagok:
- fotográfiai eszközök ismerete, használata
- kereskedelmi és vállalkozási ismeretek
- művészetelméleti alapozás és szakrajz feladatok
- fotográfia készítés elmélete
- fotográfia készítés gyakorlata
- szakmai idegen nyelv
- vállalkozás létrehozása, működtetése
Kérjük kattintson az alábbi weboldalunkra, ahol mindig a legfrissebb információkat találhatja képzésünkről!
Tanfolyam.hu – Alkalmazott fotográfus tanfolyam
Mi leleplezzük a titkokat!
Jelentkezz a Mentor Ház tehetségkutató képzésre, ahol kiderítjük, Te miben vagy tehetséges!
6 terület, 18 izgalmas szakma, profi előadókkal, egyedi módszerekkel, csak Neked!
Hétvégi Kurzusaink 2013. márciusától indulnak az ország több területén.
Mit kapsz cserében?
Tudáson felül olyan exkluzív oklevelet, ajánlást, melyet a szakmában elismernek, és Te is elismert lehetsz.
Hét egymást követő szombaton, valamint egy további teljes hétvégén át tartó kurzusainkat egy nyilvános gálával zárjuk. Az így összesen kilenc hétvégét felölelő szemesztereinkre 12-24 év közötti fiatalok jelentkezését várjuk.
Felkeltettük az érdeklődésedet? Küldj nekünk egy E-mailt, telefonálj, kérdezz bátran, mi válaszolunk.
Látogasd meg weboldalunkat, és szólj barátaidnak, ők se maradjanak le, gyertek együtt!
Várunk szeretettel: dr. Csisztu Zsuzsa, Görög Zita, Tallós Rita
www.mentorhaz.com
A kedvezmény 2012. december 31-ig érvényes!
Érdekel a média, a divat és a színház világa?
Tudni szeretnéd,miben lehetsz sikeres?
2 oktatási nap + 6 havi tanácsadás=
Rendezvény és konferenciaszervező tanfolyam (OKJ szám: 54 812 02 0001 54 01)
A szakképesítés megszerzésének feltétele utazás-ügyintéző szakképesítés (OKJ szám: 54 812 02 0010 54 02) és alapfokú „C” típusú nyelvvizsga.
A képzés időtartama: 2 hónap (kéthetente 6 óra)
A képzés díja: 30 000 Ft + vizsgadíj.
Jelentkezési határidő: 2011. szeptember 15.
Bővebb információ kérhető az szvt@hu.inter.net e-mail címen, ill.+36309433266 és a +36304634969 telefonszámokon.
Hosszú évek tapasztalatait összegyűjtve megalkottuk az első professzionális telemarketing / telesales képzést Magyarországon.
Elsődleges célunk, hogy a Call-Master cím a 2015-ös esztendőre elismert védjeggyé váljon, szinonimája legyen a kiemelt felkészültségű telemarketereknek. Célunk az Ügyféllel történő telekommunikáció fejlesztése, továbbá, hogy olyan, szakmailag tökéletesen felkészült munkatársak dolgozzanak a hazai, minőségi Ügyfélszolgálatokon és Call Centerekben, akik képesek hitelesen képviselni a megbízó cég arculatát, ügyfélcentrikus beállítottságúak, értékesítés-orientáltak, és a minőségi szolgáltatás iránt elkötelezettek.
A képzés célja olyan szakemberek képzése, akik alkalmasak különböző
szakterületeken konfliktusban álló felek közötti közvetítésre, közöttük
egyezség létrehozására. Cél továbbá olyan készségek és eljárások
elsajátíttatása, amelyek alkalmazása segíti a közvetítésben részt vevő
feleket munkájuk, közösségi vagy magánéletük során felmerülő
konfliktusok és problémák hatékony és hosszú távú megoldásában.
Mediációra két, vagy több fél közötti, személyes vagy jogi vita
esetén kerülhet sor, amikor a mediátor segít a feleknek, még az
esetleges bírósági eljárások előtt vagy éppen a bíróság
kezdeményezésére az eljárás közben, nézeteltéréseiket sajátságos
eszközeivel rendezni. A cél olyan megállapodás létrehozása, amely
mindkét fél számára kielégítő, lehetőleg nincs vesztes és nyertes.
Emberi szempontból az adott helyzetben a lehető legjobb megoldásról van
szó, amely nem bünteti, nem alázza, és nem fordítja egymás ellen az
embereket, sőt, együttműködésükre épít, és megkönnyíti a vita rendezése
utáni kapcsolattartást is. Nem utolsó sorban idő- és költségkímélő.
A képzés során elsajátítandó kompetenciák:
Az elméleti és gyakorlati képzésben felsorolt témákban.
Képzési terület:
Társadalomtudomány
A jelentkezés feltétele:
Főiskolai, egyetemi oklevél
A képzés kezdete: 2009. február
A képzés díja: 155 000 Ft /félév
A képzés időtartama: 4 félév
A képzés gyakorisága: kéthetente péntek, szombat,
A tanfolyam helyszíne: PPKE-BTK Piliscsaba és Budapest
Jelentkezési határidő: 2009. január 30.
KOMMUNIKÁCIÓ FELSŐFOKON!
Beszédtechnika, tárgyalástechnika, prezentációs-technikák oktatása magánszemélyek részére, illetve cégek számára tréningek keretében.
Kommunikációs gyakorlatok: beszédtechnika (beszédművelés), metakommunikáció:előadói magatartás (viselkedéskultúránk fejlesztése)
Programleírás
Mások és önmagunk megismerése
A személyiségismeret felhasználási területei és korlátai az emberekkel tárgyalók számára
Saját tárgyalási stílusom
Személyiségtípusom megismerése és az ebből adódó erősségek kihasználása
A tárgyalás előkészítése
A tervezés
Elkerülendő tárgyalási témák kezelése
A tárgyaló partner ismerete
Tárgyalási taktikák
A nyerni – nyerni sáv minél hatékonyabb kihasználása
Harci taktikák; felismerésük és kezelésük
Ki tegyen ajánlatot?
Engedmények cseréje
Tárgyalási témák sorrendje
Az ügyfél ellenvetéseinek aggályainak helyes kezelése
A tárgyalás lezárásának módjai
Tárgyalási szimuláció: Az EU tárgyalókat is felkészítő szimulációs feladat
Az érdekek ütköztetése
Hogyan viselkedünk, ha érdekkonfliktusba keveredünk?
Milyen viselkedési repertoár áll a rendelkezésünkre?
Érdekkonfliktusok modellezése
A tárgyalás alapkérdései
Meggyőző érvelés eszköztára
A tárgyalás lélektani folyamata
Az üzleti tárgyalás felépítése
Az első benyomásunk tudatos felépítése
A ráhangolódás képessége: összhangteremtés verbális és nonverbális kommunikáció eszközeivel
A testbeszéd szerepe a kommunikációban
A másik fél szükségleteinek szondázása, kérdezéstechnika
A képzés vállalati kihelyezett formában is megvalósítható!
Időpont: 2009.november 20. hétfő 9.00 - 18.00-ig
Helyszín: 1124 Budapest, Németvölgyi út 64., Sämling Kft. oktatóterme
Oktató: Münnich Iván
Részvételi díj: 50.000 Ft + Áfa Az ár tartalmazza a tanfolyam díját, a tankönyvet és a büféellátást, illetve szendvicsebédet.
Akiktől a képzésről információt kérhet:
Végh Eszter
E-Mail: eszter.vegh@samling.hu
Tel: 06-1-212-4412, 06-20-970-79-31
Pratte Mónika
E-Mail: monika.pratte@samling.hu
Tel: 06-1-212-4412, 06-20-986-54-14
Oktató(k):
Münnich Iván
http://www.samlingsolution.hu/kepzesek/targyalastechnika
A PROGRAMLEÍRÁS:
- Mi az asszertív viselkedés?
- Egyéb viselkedésformák.
- Az asszertív viselkedés fogalma,
ismertetőjegyei.
- Az agresszív és a passzív
viselkedés jellemzői.
- Saját viselkedésem értékelése.
- Verbális és nem verbális
kommunikációs jegyek a
különböző viselkedésformákban
- Az asszertív, passzív, agresszív
viselkedés verbális és nem verbális
kommunikációs jegyeinek
összegyűjtése, felismerésük gyakorlása.
A különbözői viselkedésmódok kiváltó okai és következményei
Passzív, agresszív, asszertív viselkedésmódok okai és következményei. Mire jó az asszertivitás? Mikor melyik viselkedés hatékony?
Az asszertivitás típusai. Az asszertív közlés elemei.
Különböző helyzetekben alkalmazott asszertivitás-típusok (alap, empatikus, konfrontatív, stb.). Az asszertív közlés megfogalmazása és gyakorlása.
Helyzetgyakorlatok
Különböző nehéz szituációk asszertív megoldásának gyakorlása a résztvevők igényeinek, érdeklődésének megfelelő témákban.
A képzés vállalati kihelyezett formában is megvalósítható!
Időpont; 2009. szeptember 29. hétfő 9.00 - 18.00-ig
Helyszín: Sämling Kft. oktatóterme, 1124. Budapest, Németvölgyi út 64.
Oktató: Márton Mónika
Ár: 50.000 Ft + Áfa
Az ár tartalmazza a tanfolyam díját, a tankönyvet és a képzés során folyamatosan felszolgált kávét, üdítőt, pogácsákat, édes süteményeket és az ebédet.
Akiktől a képzésről információt kérhet:
Végh Eszter
E-Mail: eszter.vegh@samling.hu
Tel: 06-1-212-4412, 06-20-213 0336
Pratte Mónika
E-Mail: monika.pratte@samling.hu
Tel: 06-1-212-4412, 06-20-326-51-55
Oktató(k):
Márton Mónika
Münnich Iván
http://www.samlingsolution.hu/kepzesek/asszertiv-kommunikacio-es-szemelyes-hatekonysag
Nytsz: 11-0019-04 Akkreditációs szám: 0048
VEZETŐI KOMMUNIKÁCIÓ,
MOTIVÁCIÓ ÉS PROBLÉMAMEGOLDÁS
Kinek ajánljuk: Senior és junior managereknek, alsó-,
közép-, és felsővezetőknek
A
tréning várható eredménye:
a résztvevő vezetők tudatosan
használják a tanult technikákat, kontrollálják saját viselkedésüket, egyénileg
is hatékony vezetési technikákat sajátítsanak el.
A vezetőtársak egymást új oldalukról ismerhetik meg, ezzel
javul együttműködésük.
Tréningprogram
Vezetői kommunikáció
Miért nem azt teszik az emberek, amit mondunk
nekik?
-
A kommunikáció több, mint adatok, tények közlése
-
Jelenlegi kommunikációs stílusunk és a hatékonyság szempontjából
kívánatos változtatás
-
Az információ torzulásának okai, megelőzése, korrekciója
-
Mit tehetünk a jobb kommunikációért
Eltérő nézőpontok:
-
Menedzsment 43középvezető 43beosztott munkatárs
-
Tervek, időtávok, háttér ismeretek, fontossági sorrendek
-
Az információ megszerzése, kezelése és cseréje
-
Kommunikáció nehéz emberekkel, nehéz helyzetekben
-
Visszajelzés adása, fogadása
-
Time management
Vezetői szerepek,
vezetői stílusok a gyakorlatban
Vezetői szerepek és azokhoz való személyes
viszonyunk
-
Szerepelfogadás – szerepelutasítás – szerepteljesítmény
-
A vezetői szerepek tisztázása az egyén és a csapat érdekében
-
„Milyen csapattag vagyok?!” Csapattag-típusok együttműködése.
-
Együttműködés és konfliktusok; hasonlóságok és különbözőségek hatása a
munkánkra
Vezetői stílusok és az eredményesség
-
Mely vezetői stílust részesítem előnyben jelenleg
-
Vezetői stílusok hatékony alkalmazása adott helyzethez illeszkedően
Problémák feltárása és megoldása a gyakorlatban -
döntéshozatal
A problémamegoldás folyamata
-
Probléma meghatározása, a kevés fontos és sok jelentéktelen
elválasztása
-
Problémakezelési stratégia választása – tudatosa, az eredményre
koncentrálva
Megoldás-orientált konfliktuskezelés
-
Konfliktusok a csapatban
-
Csoportközi konfliktusok kezelése
-
A konfliktusok típusai, okai és kezelési módok
-
A felszabaduló energiák munkába állítása
Döntési/választási szempontok
Stressz-kezelés, önmenedzselés
Változáskezelés
- A változás és változtatás
folyamata
- A változások
hatásmechanizmusai
- Törvényszerűségek a
változásban
- Érzelmek és szerepük a
változásokban
- Érdekek és egyeztetésük
- A szükségletek és azok
hierarchiája
- A személyiség és a
szervezet reakciói a változásokra
- Változásvezetők és
érintettek kommunikációja
- Stake holderek szerepe
- Külső és belső tanácsadói közreműködés, előnyei és hátrányai
- Személyes vezetés
gyakorlata és módszerei a változáskezelésben
- Szervezeti és egyéni
konfliktusok kialakulása és kezelése
- Konfliktuskezelési
stratégiák a szervezeti változásokban
- Csoportdinamika
változásai
- Az együttműködés lehetőségei
- Csoporttagok kooperatív magatartásának kialakítása
- Az eredmények megtartása
Vezetők számára személyes vezetői tanácsadást (coaching)
is vállalunk.
Céghez
kihelyezett tréning csoport részvételi díja a 2005-ös ár:
290 000.- Ft +
ÁFA/nap/ 12-15 fős csoport
Egyedi
tematika kidolgozásával, a megrendelővel megállapított helyen és időben,
terembérlet
és étkezési költség nélkül.
Nyílt
tréning időpontok:
2009.
április 27-28. / H-K/
2009. május 29-30. /P-SZ/ .
Választható
OKTÁV Helyszínek : OKTÁV Zrt Bp. XIV Gizella út 42-44.
Esztergom-kertváros Hotel OKTÁV, Tatabánya,
Székesfehérvár, Győr
Részvételi díj (2005-ös) = 75 000.-
Ft + ÁFA /fő/2 nap
A
részvételi díj tartalmaz minden résztvevő számára:
-
ebédet, a kávét, üdítőt, süteményeket
-
írószereket és a
- a tréning elvégzését igazoló Tanúsítványt
Az étkezés díját külön sorban feltüntetjük a számlán
A képzés célja, hogy az irodalommal, újságírással, irodalomtanítással foglalkozó vagy akár a film-, a reklámipar-ban, közéletben stb. tevékenykedő hallgató képes legyen tetszőleges szöveget tetszőleges formában, gördülékeny stílusban, megfelelően árnyalva és hatásosan felépítve megformálni.
További cél, a szépírás iskolájának megteremtése. Eljuttatni a hallgatót az irodalmi formavilág technikai és tartalmi formáinak felismeréséhez, magabiztos alkalmazásához. A XX. század során jelentősen bővült az irodalmi formavilág, új szakmai eljárások sokasága jelent meg, s ezeket rendszerbe foglaltan, szisztematikus módon kívánjuk átadni.